Citroën JUMPER diči se robusnošću i pouzdanošću u svim uvjetima, uz gamu različitih izvedbi:
• 4 duljine (L1, L2, L3, L4)
• 3 međuosovinska razmaka (3 m, 3,45 m, 4,04 m)
• 3 moguće visine (H1, H2, H3).
Citroën JUMPER postoji u ukupno osam izvedbi furgona obujma od 8 do 17 m3.
Citroën JUMPER odlikuje se uzornom konstrukcijom u pogledu omjera korisnog obujma i vanjskih dimenzija te omogućuje mnoštvo prostornih kombinacija kako bi ispunio potrebe vašeg poslovanja.
Bez obzira na duljinu koju odaberete, Citroën JUMPER može prevesti glomazne predmete:
• najbolja širina tovarnog prostora u kategoriji best in class:
• između unutarnjih blatobrana (1,42 m)
• između bočnih stranica (1,87 m)
• od 8 do 17 m3 tovarnog prostora
• Korisna duljina među najboljima u kategoriji
• Klizna bočna vrata s otvorom širine do 1,25 m
• Stražnja vrata visine do 2,03 m – najveća u klasi
• Kut otvaranja stražnjih vrata do 270°
Citroën JUMPER ujedno nudi vrhunsku udobnost koja donosi zadovoljstvo tijela i duha za optimalne radne uvjete.
U kabini ćete pronaći svu opremu za obavljanje svojih zadataka.
CITROËN Jumper se odlikuje opremom i tehnologijama koje su vrlo korisne i rijetke u toj kategoriji vozila (gospodarska vozila). Pojednostavnit će vam vožnju, primjerice uz komplet za telefoniranje slobodnih ruku Bluetooth, kameru za vožnju unatrag i sustav za nadzor brzine na nizbrdici.
Prvi put u svojoj kategoriji Jumper nudi novi dodirni zaslon od 5’’ koji može uključivati funkciju navigacije i kamere za vožnju unatrag.
Na njemu se prikazuju tri vrste obavijesti:
• Crvena označava liniju koju ne valja prijeći pri vožnji unatrag
• Narančasta obilježava prostor unutar kojeg se mogu otvoriti stražnja krilna vrata. Tako se točno može procijeniti prostor dovoljan za njihovo otvaranje.
• Zelena označava prostor dovoljan za posve bezbrižnu vožnju unatrag.
Citroën JUMPER nudi brojne tehnologije za vašu zaštitu:
• sustav inteligentnog nadzora prianjanja upotpunjen sustavom HDC (nadzor brzine na nizbrdici),
• pomoć pri kretanju na kosini,
• funkcija Load Adaptative Control (prilagodljiva kontrola opterećenja) koja omogućuje raspodjelu učinkovitosti djelovanja ESP-a,
• regulator/limitator brzine,
• upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (AFIL),
• sustav za nadzor tlaka u gumama.